dinsdag 15 november 2011

Beetje wit

Het eerste nachtvorstje hebben we gehad, dankzij de mist, die nu nog niet weg is, ligt er overal een klein wit laagje op. Was leuk wakker worden, zo mooi vind ik dat.





En om even bij het onderwerp slapen te blijven, gisteren heb ik de bedden verschoond en omdat ik toch bezig was heb ik er een andere plaid als sprei op gelegd. En ook maar meteen de bijpassende gordijntjes opgehangen nadat ik ze met een rijgsteekje weer bovenaan vastgezet heb. Van de gordijntjes die er hingen heb ik de groene draad er uit gehaald en ze gewassen. Ze zitten nu in de droger, kunnen ze weer voor de volgende keer gebruikt worden, dan wel met de andere bijpassende sprei erbij. Heb 3 setjes die bij elkaar passen en nu nog maar 1 raam en bed waar ik het bij kan gebruiken :-) De andere ramen komen boven en dat is nog niet klaar. Wel fijn om het vast te hebben liggen, kan ik het nu in de slaapkamer gebruiken.

De knijperzak schiet ook lekker op, heb al een heel stuk, maar zolang de breedte groter is dan de gevouwen lengte ben ik er nog niet.

3 opmerkingen:

  1. Wat staat dat schattig Marian, dezelfde gordijntjes en die lieve roosjes, je slaapt vast heel lekker daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, als het bij elkaar past straalt rust uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat romantisch zo'n prachtig doorkijkje via dat schitterende raampje... Wat woon je toch mooi, ik zou je haast benijden..
    Ik geniet ook van dit weer!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen