maandag 7 november 2011

Shopping list

Het hoesje voor  m'n bloknootje is bijna af, er komt nog een stempel met handmade aan de zijkant bij, maar dat moet nog even wachten, heb geen grijs stempelkussen, die is wel inmiddels in bestelling, voorlopig kan ik weer boodschappenlijstjes maken :-)
Eigenlijk heb ik verder niets te melden op handwerkgebied, ben nog steeds bezig met m'n gordijntjes, loop wel iets achter nog, door de beurzen en enkele andere bezigheden, zie boven. Heb lapje stof voor de voering en baby-kleerhangertje om voor dochter een gebreide knijperzak te maken, alleen de wol nog, hij moet gebroken wit/creme  met grove kabels worden, dus van de week even een bezoekje aan de Wibra brengen. Verder moet ik ook nodig op pantoffels uit, want die heb ik nu wel weer nodig. Zag bij de Hema leuke gebreide sloffen.
Ook de katten hebben mij weer verblijd met een dode bunzing, ik had hem alleen niet gezien en toen ik hem zag, was het lijkje al wat ouder, zag er niet uit, gelukkig ligt het niet dicht bij huis, dus kan gewoon blijven liggen tot de insecten hun werk hebben gedaan. Leek wel een vondst van CSI :-)


De fluweelbomen in de tuin zijn nu zo mooi, wanneer ik hier bij de computer zit heb ik een geweldig uitzicht er op. Ik zie trouwens hier en daar, waar ik nog niet zo rigoreus gesnoeid en geruimd heb, overal kleine fluweelboompjes staan, ze verraden zich door de prachtige kleuren, steekt zo mooi af.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto van die bomen Marian, en kreatief je shopping list!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurtje is leuk verwerkt met het kantje eronder! Leuk hè, van die kleine dingen maken..
    Wat een mooi uitzicht heb je toch, volgens mij woon je zo prachtig.. Soms ben ik nieuwsgierig naar je woonplaats. Ik woon zelf ook in zuidholland, weet je..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen