maandag 28 november 2011

Wat een boef !!!

De katten mogen hier niet op het aanrecht, ze probeerden het soms wel, maar dan gooide ik ze er af.  De laatste tijd lukte dat prima, ik zag ze er niet meer op. 's Morgens zag ik wel eens pootjes op m'n kookplaat, maar ik kon er geen een betrappen, tot afgelopen nacht. Ik werd wakker van een droge keel, dus ging een slokje water drinken in de keuken en toen zag ik dit


Speedy lag heerlijk te slapen en werd niet eens wakker, ik was gelukkig wakker genoeg om er een foto van te nemen :-) Op zijn rug ligt zelfs de onderzetter die daar tegen de muur staat om spetters tijdens het bakken op te vangen. En gewoon door blijven slapen, heb hem wel verwijderd van de kookplaat. :-) maar vraag me af of dat wel nut had, waarschijnlijk lag hij er een paar minuten later weer.

Verder heb ik niet zoveel gehandwerkt, alleen een paar simpele onderzetters van ongebleekte katoen gebreid. Die gekleurde dingen zijn wel leuk, maar straks met de kerst vind ik ze er niet zo goed bijpassen en ik kan deze wassen op 60 graden en de gekleurde maar tot 30 graden. Wit worden deze vanzelf wel, maar voorlopig vind ik dit nog wel een mooie ecru kleur. Van de ronde onderzetter heb ik er nog maar 1 in deze katoen, maar er volgen er meer.

3 opmerkingen:

  1. Leuk, wat kan jij goed breien, ik vind die ronde het leukst!
    En lief die poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even de plaat aanzetten :)) Stukje aluminiumfolie op de plaat leggen, daar hebben ze een hekel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah..., ik probeer een dikke glimlach te verbergen.. Wat een geweldige foto, ja zo zijn katten!
    Je onderzetters zijn mooi, ik dacht in eerste instantie "wit?", maar ja je kunt ze wel heet wassen dat is zeker en groot voordeel.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen