zondag 11 december 2011

Roze, heel erg roze

Vorige week op zoek gegaan naar een paar makkelijke aanschietslofjes, was nog niet zo makkelijk te vinden, overal was mijn maat er tussen uit, maar eindelijk toch gevonden. Ik had de keus tussen roze en roze. Nou, dan ben je gauw klaar. Hoewel ze wel heel erg roze zijn.
Dochter zei, toen ze ze zag, hetzelfde wat ik dacht toen ik ze kocht.
Je kan zo in een zeventiger-jaren Hollywoodserie meespelen :-)
Komt natuurlijk door dat lintje en het goudkleurige hartjesbedeltje, daar zit zelfs een glitterkristalletje in. Maar ze zitten lekker en daar gaat het om, ben niet van plan er mee de deur uit te gaan.

Ook de geverfde superwash merino met nylon (geschikt voor sokken) van een paar logjes geleden is nu tot twee strengen gesponnen en getwijnd. Maar ik ben niet helemaal blij met de kleur, hoewel het wel past bij m'n nieuwe sloffen :-) De strengen gaan nog een keer in m'n verfpotje volgende week of zo.
Ook is eindelijk het Sheltiehaar van de hond van de buuf gesponnen, 100 procent hondenhaar. Viel niet mee, soms met de langere en soms de kortere haren, maar toch gelukt, ook niet helemaal gelijkmatig gesponnen maar zo op het oog ziet het er goed uit. Wanneer ik het boek weer heb gevonden waar de patroontjes instaan, gaat er een sleutelhanger van gemaakt worden, maar dat duurt nog even, dus voorlopig gaat de streng naar de buuf, terug naar de oorsprong zal ik maar zeggen :-) .

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke afschuwelijke kleur Marian:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kleurtje, past inderdaad mooi bij de wol. Dat streng hondenhaar is ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen