zondag 18 december 2011

Whoopies

Gisteren heb ik Banoffee Whoopie pie gebakken naar een recept van de Hummingbird Bakery. Het recept staat in de winteruitgave van Mjam Taart. En het is lekkerrrrrr, maar erg machtig, ik kon hem nog net op. Ook even wat naar schoonzoon gebracht en die nam er ook eentje en die is ook verkocht. Er komen nog heel veel whoopie pies aan :-) De vulling vind ik heerlijk, die bestaat uit boter, poedersuiker, dulce de leche en marsmallow fluff. Daar heb ik nog iets van over, dus van de week weer even wat van die "eier" koekjes bakken, meer cake dan eierkoeken, maar weet geen andere uitleg te geven.

Een paar hangers gemaakt voor in de kerstboom, gewoon van een wit dun kartonnetje met een mal, had er eentje gemaakt en vond hem leuk, dus kwamen er nog 2 bij.

2 opmerkingen:

  1. Grappig, je kunt er ook nog wat in doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie hangers, de lekkere koekjes laat ik aan mijn neus voorbij gaan, zijn niet glutenvrij.

    BeantwoordenVerwijderen