maandag 30 januari 2012

De lente in huis

Dank jullie wel voor de felicitaties, ben heerlijk verwend.

Ik kreeg onder andere dit leuke bakje met narcisen, benieuwd welke het worden.

Ik heb ook deze "bewaar cup-cake"  gekregen met een bijpassende kaart van zoon en schoondochter.

En om nog even in de cup-cakes te blijven, deze zijn het geworden en ze zijn heerlijk, heb er nog een paar over. Verder heb ik een mediaplayer gekregen met een heleboel afleveringen van CSI erop, die vind ik geweldig om te zien, ook nog de laatste 2 Harry Potter films, part I heb ik al gezien, maar is zo lang geleden dat ik het niet meer zo goed weet, dus daar begin ik mee.
Verder een heleboel E-books, waaronder een boek dat ik allang niet meer heb, ooit uitgeleend en niet meer teruggekregen., Uit naam van al de mijnen van Martin Gray. Een prachtboek. En ook de allereerste Leni Saris trilogie die ik ooit las van de meisjes Daelheym.  Eendagsbloemen, En zo begon het en Festival in Luzern. Heerlijk nog even lekker zwijmelen zoals vroeger. ;-)
En @ Johanna, ik wil graag de klimop dood hebben, de muren en het houtwerk hebben er zo van te lijden. Ik zal even wat foto's laten zien, hoe het er een paar jaar geleden uitzag, toen we hier begonnen. Toen blogde ik nog niet, dus mogen jullie er nu even van meegenieten hoe het was.

 Het is misschien niet te geloven, maar links staat de oude schuur en rechts het huisje, alles was verscholen in het groen.

En dit zagen we toen we binnen waren en naar buiten keken.

Kijk, en toen kwam dit onder al dat groen tevoorschijn, ik wilde al die klimop weg hebben, er is al heel veel weg, maar nog lang niet alles, het steekt steeds weer de kop op, maar ik blijf volhouden, eens is het weg :-)



1 opmerking:

  1. Het lijkt het slot van doornroosje wel Marian hahahaha
    Maar eens gaat het je lukken hoor. En ze zien er lekker uit die cup cakes.

    BeantwoordenVerwijderen