dinsdag 3 januari 2012

Vilthangers

Vond het zo leuk om de kersthangers van vilt te maken, dat ik er nog maar een paar heb gemaakt, niet specifiek voor de kerst, maar gewoon. Aan de rechterkant had ik een paar labels gemaakt, maar terwijl ik daar mee bezig was, had ik ineens een ander plan, daarvoor had ik niet genoeg vilt in die kleur, dus eerst maar een lapje aanschaffen.

Toen ik vorige week bezig was met de creatables, had ik er een paar extra van wit plakplastic uitgestansd en die heb ik gisteren op een vaasje geplakt, vind dat er aan de achterkant nog een paar takjes bij moeten, die komen morgen weer aan de beurt, stel je voor dat ik me ga vervelen :-)
Straks even naar het dorp voor de boodschappen, kan ik meteen een lapje vilt meenemen. Donderdag moet ik wat verder weg, want dan wil ik de katoenvoorraad weer aanvullen, ben nu met de laatst bol bezig, jammer dat er zoveel handwerkwinkels zijn verdwenen, het is zo onder de hand een hele reis wanneer je iets wil aanschaffen of het moet via een webwinkel, maar dan vind ik het zo zonde van de verzendkosten, die soms net zo hoog zijn als hetgene wat je besteld.

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Die vaas krijgt zo ook een hele andere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hartjes en de vaas is heel apart! Mooi! Succes met je katoenjacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke hartjes die kan je het hele jaar wel gebruiken.. die vaas vind ik echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen