maandag 6 februari 2012

Ik ben weer gevallen voor de ballen,

de paasballen dit keer, van Arne en Carlos.

Ik had een tijd geleden op het blog van boekhandel Westra (wilde een link neerzetten, maar die wilde niet) al een kijkje in het Noorse boek genomen, maar toen was het alleen nog maar in het Noors verkrijgbaar. De getekende patroontjes zijn dan natuurlijk een "eitje", maar ik wil de tekst ook zo graag lezen en wanneer het net zo leuk is als het kerstballenboek......... Ik kwam de voorkant van het Nederlandse boek al op een aantal blogs tegen en ik heb het inmiddels besteld, op de 21ste is het leverbaar, dus reken er maar op dat ik dan een dag later bij de brievenbus op wacht sta :-).

 Al de narcissen bloeien van het bakje dat ik vorige week kreeg, dat dat zo snel kan gaan.

En deze foto had ik ook nog om te plaatsen, maar dat ben ik de vorige keer vergeten, dus nu maar even ;-), ik vind het zo mooi met die zon op al dat wit.

3 opmerkingen:

  1. We kunnen nu dus uitkijken naar je paas breiballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je alvast heel veel plezier met het nieuwe boek en we verwachten natuurlijk foto's van je paascreaties ;-)! Wat een prachtige narcissen en wat een geweldig uitzicht zo met de sneeuw! Wat woon je mooi!! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige blog heb je.

    Ik heb me nog niet gewaagd aan het kerstballen breien maar zo langzamerhand kom ik wel in de verleiding door al die leuke blogjes met ballen. Het paasbreien zal vast leuk worden. En er komt toch ook een boek met poppen en beesten er in?!

    BeantwoordenVerwijderen