dinsdag 21 februari 2012

Sokken en whoopie pies

De sokken voor mezelf, gebreid van Mexiko Color, Landhaus, zijn inmiddels ook af. Een prettige bijkomstigheid daarvan is dat ik weer een bolletje garen overhoud om weer een paar blokjes voor de SYB te breien. Er gaan bolletjes op en er komen weer nieuwe bolletjes voor in de plaats, zo komt er een leuk verloop van kleuren en garens in m'n deken.

Ik heb, omdat ik de whoopie pie zo leuk vind om te maken en ook lekker om te eten, een speciale bakvorm ervoor gekocht. Die gaat heel vaak gebruikt worden. Ze zijn nog niet helemaal goed gelukt omdat ik voor de eerste keer, niet zo goed wist hoeveel beslag ik er in moest doen, dus de eerste koekjes van de bakplaat zijn een beetje iel en de tweede lading was wel een stuk hoger met zo'n gekke punt er op. Maar de smaak was prima en daar gaat het om :-), de volgende zullen er wel een stuk beter uit zien.
Joepie, lees net een mailtje dat het boek van Arne en Carlos gisteren verzonden is, ik hoop zo dat het  vandaag in de bus zit.

4 opmerkingen:

  1. leuke sokken ,maar je koekjess lijken mij ook lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, die sokken en die koekjes.....mmmm!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sokken Marian! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen