vrijdag 10 februari 2012

Visitekaartje

In het begin van de week kreeg ik een bestellinkje binnen van by Petra en daar zit altijd zo'n leuk visitekaartje bij, zo zonde om weg te gooien. Daar heb ik met de stansmachine en een stans een labeltje van gemaakt en daarop vilten knoopjes, ook met de stansmachine gemaakt, genaaid.  Ga toch eens beter naar de diverse kaartjes kijken, ze zijn gewoon te hergebruiken voor leuke dingetjes. Dit is weer een object voor m´n verzamelkastje.

Morgen komt een gedeelte van de vriendenkring bij schoonzoon ijshockyen, dus werd aan mij gevraagd of ik voor wat cupcakes wilde zorgen. Nou dat ging wel, ben net klaar,  ze zien er lekker uit. De 2 cakes in het voorste bakje zijn van manlief en mij morgen. Ze zijn niet zo heel erg mooi, maar dat maakt voor de mannen toch niet uit, ze zien het waarschijnlijk niet eens.
Zo zit je in de voorjaarsballen en zo weer in wintersferen. :-)

1 opmerking:

  1. Wat een goed idee om het kaartje het te gebruiken!

    Die cupcakes zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen