woensdag 14 maart 2012

De kaartjes voor de kantjes


De houten kaartjes zijn klaar, heb ze geschuurd en een vernisje gegeven, nog eens geschuurd en versierd met stempeltjes van Eline's huis, daarna weer lichtjes geschuurd en 2 vernislaagjes gegeven. Wat je al niet met een leeg mandarijn kistje kan doen.

Vond gisteren in een van de laatjes van de ladebakken een workshopje voor houten kratjes, heb er drie in elkaar gelijmd.

Ik heb ze in 2 laagjes met verschillende kleuren geverfd, na het drogen weer hier en daar weg geschuurd, daarna met heel erg waterige bruine verf geverfd, na het drogen een laagje vernis, worden de kleuren wat dieper, 2 kratjes zijn helemaal klaar 1 moet nog geschuurd enz. worden. De vulling in een kratje en die kan straks zo de zolder op. Weet inmiddels hoe ik de zolder ingericht wil hebben, wanneer ik hem zo laat komt alles op het dak van de winkel en dat wil ik niet, dus er komt een losse vloer in, in 2 of 3 delen en die ga op opbouwen met balken en "valse" muren, is later makkelijk wanneer ik er een verdieping tussen wil. Morgenochtend even bij "Het Kabinet"langs voor het hout dat ik daarvoor nodig heb.

4 opmerkingen:

  1. Mooi die kaartjes, bij mij zitten de kantjes nog steeds om de kartonnetjes van Co :-)

    Leuke kratjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke manier van opruimen Marian, wat ben je weer lekker bezig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die houten kaartjes en wat een leuke kratjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die kaartjes vind ik super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen