zaterdag 10 maart 2012

Lammetjes

Gisteren zijn de schapen met lammetjes weer in het weiland achter ons huis gebracht. Kan daar zo van genieten. Liep met de camera naar het hek en heel nieuwsgierig stonden ze naar me te kijken., mooi geposeerd voor de foto :-)
@ Lida, bedankt voor de tip voor het vertalen van het patroontje, wanneer ik van de week even tijd heb, zal ik het proberen.
@ Elizabeth, dank je wel voor het aanbod om een stukje te vertalen, misschien neem ik je aanbod wel aan, eerst zelf maar eens proberen.
Dit was even een kort logje tussendoor, morgen naar de poppenhuisbeurs in Rijswijk en dan zal ik wel meer te vertellen hebben :-)

4 opmerkingen:

  1. Wat lief die schaapjes met lammetjes Marian, ik heb gister de ooievaars gezien hier op het weiland. Dus de lente komt eraan.
    Veel plezier in Rijswijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He dit geeft zo'n lekker voorjaarsidee en dan komt de zon hier ook nog door, zag net een paar pollen crocussen in bloei staan, we gaan de goeie kant op!!!!!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi. Geniet ervan. fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Marian het werkt bij mij op de jeugd sentiment.Vroeger op de boerderij hadden we ook veel lammetjes die dan voor het huis in het weiland liepen.

    BeantwoordenVerwijderen