vrijdag 2 maart 2012

Taart voor jarige schoondochter

Voor jarige schoondochter, die morgen jarig is, heb ik vandaag een taart gebakken en gedecoreerd. De vulling is aardbeienjam van Hero delight en de botercrème heeft slagroomsmaak van Patidess gekregen. Heb even een restje op een broodje geproefd en jeeeeee, dat was een lekker broodje :-) :-). De kaarsjes heb ik er niet op gezet, dat mogen ze morgen zelf doen.

De sneeuwklokjes staan ook in bloei, wat een geweldig gezicht is dat, al die witte polletjes in de tuin, ook zo lekker veel. Met de sokken voor m'n zus schiet ik ook al aardig op, het eerste paar is af en van het tweede paar nog een halve voet, wordt wel puzzelen want de draad was diverse malen aan elkaar geknoopt, voorlopig zit ik nog steeds goed en lijken ze eender. Foto volgt later wanneer alles klaar is. En van de geverfde sokkenlap van een paar logjes geleden heb ik al 1 sok af, dus de sokken gaan lekker, ook heb ik weer wat blokjes voor de SYB gebreid, die ga ik er later aan vast zetten. Ik vind dat ik genoeg gedaan heb voor vandaag en ga lekker met een bakkie koffie en de e-reader in m'n luie stoel zitten, voor het eten hoef ik bijna niks meer te doen. Manlief krijgt een rest hutspot met speklap en ik eet een broodje met wat lekkers er op.

5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige taart. Dat wordt smullen.
    Bijna zonde om op te eten.
    Fijn he al die lieve bloemetjes in de tuin. Lang wouden ze hier niet tot ik van iemand een polletje kreeg en die doen het nog steeds en vermeerderen ook zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een prachtige taart! Alvast proficiat voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat word smullen Marian, gefeliciteerd alvast. En ja die sneeuwklokjes zijn hier ook heel erg populair, het stikt ervan. Voorbode van betere tijden voorjaar en zomer. Kijk er echt naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian wat ziet die taart er weer prachtig uit, en hij zal best goed smaken denk ik!!!!!

    Heerlijk die sneeuwklokjes, eindelijk voorjaar!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marian wat ziet die taart er weer prachtig uit, en hij zal best goed smaken denk ik!!!!!

    Heerlijk die sneeuwklokjes, eindelijk voorjaar!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen