zondag 4 maart 2012

Vehikel

Vandaag met manlief naar de Vehikel beurs in Utrecht geweest. Was wel leuk, het begon al bij de kassa, vrouwen mochten er voor niets in :-) We begonnen in de dichtbij zijnde hal, daar waren een heleboel motorfietsen en onderdelen te zien en te koop, maar we hebben niet echt iets met motorfietsen dus hadden het daar al gauw gezien. Hup naar de andere hal, manlief had een stempel gekregen zodat we zonder gedoe de andere hal binnen konden lopen. Ik hoefde geen stempel want ik mocht toch gratis.
Achteraan begonnen en overal gekeken, veel oude roestige onderdelen, maar er was heel veel publiek. Zo zagen we een vader en zoon heel gelukkig met een paar spatborden en brandstoftank voor een brommer voorbij wandelen. En het gekke is dat ik ook natuurlijk in de diverse dozen, bakken en kratten keek en ineens tussen allerlei zooi zag ik iets puntigs uitsteken, ik zat meteen op m'n knieën en ik vond dit helemaal onderin.

Drie spoelen voor een weefgetouw, nou heb ik helemaal geen weefgetouw, heb het ook nog nooit gedaan en heb geen idee wat ik ermee moet, maar ik vond het zo leuk en er werd gelukkig, in mijn ogen dan. niet veel voor gevraagd. Eerst heb ik ze teruggelegd, nog een rondje over de beurs en aan het eind wilde manlief nog even langs een rijtje oude auto's en toen ben ik toch maar weer op zoek gegaan, want ik wilde de spoelen toch wel graag hebben en gelukkig terug gevonden.

Deze haak voor aan de muur vond ik in een aanhanger, die ook vol met troep lag, ook deurknoppen en dergelijke, niet van echt koper, maar het leek er op, hier en daar een beetje geroest, dus echt niet echt. Er zaten best wel leuke dingen tussen, maar heb al zooi zat, dus alleen de haak meegenomen, kan ik m'n oude glazen plantenhanger straks weer ophangen, die ligt nu in de kast, omdat hij nergens kan hangen. Ik ben leuk geslaagd en manlief heeft niets gevonden, het kan soms raar lopen.

5 opmerkingen:

  1. Grappig dat jij geslaagd bent. Zo'n weefschuit heb ik ook al eens op de rommelmarkt gekocht. Heb hem wel eens gebruikt op mijn weefgetouw maar hij is eigenlijk iets te groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marian dat je weer iets gevonden had, ben bang dat je nu ook aan een weefgetouw gaan beginnen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je geslaagd bent, ze doen het ook mooi onder een bloemstukje of er in ;)
    Maar gewoon voor de leuk ergens neerleggen is ook heel aardig.
    veel plezier met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus onverwacht een heel leuk daagje!
    Veel plezier met je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk snuffelen tussen ouwe meuk, nóg leuker als je iets vind!!! Toppie Marian!!!

    BeantwoordenVerwijderen