dinsdag 13 maart 2012

Werkplek

Ik heb vanmorgen eerst een klein plekje gecreëerd waar ik kan zagen, iedere keer wanneer ik ruimte probeer te maken wordt die meteen weer volgezet met andere dingen. Dat gebeurt omdat we met z'n drieën daar regelmatig iets aan het zoeken zijn, we zitten elkaar in de weg. De rommel voor de tafel weer weggeruimd, er stonden lege emmers mortel en ook diverse lege verfblikken, dat allemaal in de bak gekieperd, 2 emmers met zooi, dat kon gereduceerd worden tot 1 emmer, Ladebakken met mijn spulletjes op de tafel (wordt daar niets meer neergezet, want dat staat nu behoorlijk vol) voetenbankje met het decoupeerzaagje er op vastgeklemd en zagen maar. Heb natuurlijk meteen geprobeerd of ik nog kon zagen.

Kwam ook nog een leeg mandarijn kistje tegen en dat meteen in gebruik genomen, ik heb een stempel van een garenkaart met grijze stempelinkt  op de lange zijkanten gezet en uitgezaagd, niet helemaal recht, maar het ziet er behoorlijk uit, heb het meteen geschuurd en ligt nu op de keukentafel om de eerste keer in de vernis gezet te worden, was een leuk oefenstukje.

Door alle poppenhuis besognes was ik helemaal vergeten dat het tweede paar sokken voor m'n zus ook nog hier geshowd moesten worden, dus bij deze :-)

2 opmerkingen:

  1. Mensen met rommel hebben in alle hoekjes een hobby, ik ken dat gevoel.
    Leuk die gezaagde kaartjes. Zijn goed geslaagd.
    Prachtige sokken voor je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan het nog hoor dat zagen, ik ben al blij als ik een recht stukje kan zagen. Zit ze een heel kant werk te zagen, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen