maandag 12 maart 2012

Zolderrommeltjes

Ik kon het niet laten, gisteravond wat dingen uitgeprint en daar lekker mee aan de gang gegaan, er moet tenslotte heel veel rommel op zolder komen.
Eerst de hoedendozen gemaakt en daarna een doosje voor kerstkaarsen, er moeten nog kaarsjes gemaakt worden, maar het doosje is er in ieder geval :-). Foto is een beetje donker, maar hij ging niet beter.
En vanmorgen een klein beetje gespijbeld, ik had nog wat workshopjes  van Art of mini en daar ben ik even mee aan de gang gegaan. Heb een mapje met bladmuziek, een mapje met kerstkaarten en enkele kerstkaartjes in een envelopje. Randjes nog even met een stift wat bijgekleurd in een bijpassende "oude" kleur.
Had ook van de uitknippagina's van de DHN de schilderwerkjes voor de "butte" (staan op de bovenste foto bovenaan op het stapeltje met printjes) uitgeprint, maar helaas die patroontjes van de werkwijze  staan in nummer 38 en ik heb hier tot nummer 23 en het begint weer bij mij met nummer 78, de tussenliggende nummers liggen ergens in de schuur opgeslagen. Ik heb nog wat kerstprintjes liggen van Art of mini, die komen dan weer eerst aan de beurt.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal, leuke kleuren okk, lekker weer aan de mini.

    gr.Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk marian dat je weer zo lekker bezig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig zeg!
    Veel plezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk!!! Kom Marian, jij kan het ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen