zaterdag 7 april 2012

"Antiek" lapje

Ik ben begonnen met het eerst borduurtje op de "antieke" lap, ooit gevonden bij Echevette, leuke borduurtjes staan daar, tenminste als het blog nog bestaat.
P.S.  Het blog bestaat nog, heb het even aangepast..
Heb nog veel meer borduurtjes op de planning staan, dus vanmiddag het dorp even in en wat kleurtjes DMC garen halen. Heb 1 klein doosje bij de hand met ongeveer 20 kleurtjes er in en de andere grote  dozen zijn nog ergens in de berg met verhuisdozen te vinden. Ga maar een nieuwe voorraad aanleggen en langzaam laten groeien. Ach, borduur garentjes komen altijd wel van pas en ooit zal ik de andere dozen ook wel tegenkomen.
Voor de paasdagen wat mini cupcakes gebakken, een gedeelte neutraal en een gedeelte met rozijnen in Amaretto geweekt. Daar heb ik altijd een bakje van in de koelkast staan, hoe langer ze weken hoe lekkerder :-) . En daar boven op vanille creme gespoten. Simpele instant banketbakkersroom, gemengd met roomboter en wat vanillesuiker, heerlijk zijn ze.

Fijne paasdagen!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hé, dat patroontje heb ik ook pas geborduurd!
    Zie http://busybessy.blogspot.com/2012/03/je-brode-et-vous.html (blogbericht van 7 maart 2012)
    En de blog van Echevette bestaat nog steeds hoor...
    Veel plezier met borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit! Ik zou zo willen aanschuiven. Wat een mooi patroon heb je uitgekozen. Veel plezier met al je xxxx. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die borduurtjes en je haas en je andere dingen. Lekkere cupcakes, had het zo druk met de pergola dat ik niet meer had gekeken.
    Jij ook Frohe Oster :-)

    BeantwoordenVerwijderen