vrijdag 27 april 2012

Appelboompje en borduurtjes

Het appelboompje van B'tje doet het prima, zit vol met dikke knoppen. Ik hoop dat ik er dit jaar een appeltje af mag halen, vorig jaar hebben de kraaien ze eraf gehaald voor ze groot genoeg waren om te plukken. Dit keer heb ik een soort tent van gaas voor er over, die heb ik ook voor de aardbeien- en tomatenbak, op het ogenblik zitten ze nog ingepakt en ik laat ze zo, wanneer ze uitgepakt zijn, gaan ze met geen mogelijkheid meer in de verpakking, die foto komt later, nu nog even genieten van de bloesem.

De eerste twee kerstborduurtjes zijn klaar, nou ja bijna klaar. Het goudglitter heb ik nog niet gedaan en bij de sneeuwman valt het niet erg op, alleen het glimplekje op z'n hoed mist hij, maar bij de kaars is het een ander verhaal, daar moet ik langs de rand nog wel een rijtje kruissteekjes doen, heb nog wel een donkerder kleur geel, maar weet het nog niet, dus dat blijft open, totdat ik het wel weet en dan zijn een paar steekjes zo gezet.

2 opmerkingen:

  1. Mooie bloesem heeft die appelboom. Hier hetzelfde met de kersen, we hebben er nog nooit een kers van gegeten, voor ze rijp zijn hebben de vogels de meeste er al af gehaald.
    Ooit zijn we in Frankrijk in een tuin geweest waar allemaal rijpe kersen nog aan de boom hingen, dan denk je zijn daar dan geen vogels?
    Mooie borduurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die bloesem Marian, ik zit ook vol spanning te wachten op de bloemetjes.
    En je borduurtjes zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen