woensdag 18 april 2012

Gelukt

Zo zagen de lapjes er uit toen ik klaar was met borduren.


 Ik heb ze aan elkaar gezet zoals een biscornu aan elkaar genaaid wordt en waar ik stof tekort kwam, ziet er prima uit, geen spoortje te bekennen vanaf een afstandje :-)
Voor de liefhebbers staat het patroon hier   , misschien even naar beneden scrollen.


En in de tijd die ik over had omdat ik wat rood tekort kwam, heb ik wat miniatuurtjes voor de poppenhuiswinkel geborduurd. De patroontjes komen uit een boek met miniatuurborduurwerk. Weet even geen titel, gelukkig had ik het gescand en stond het in m'n computer. Ik vind het altijd makkelijker om van een kopietje in kleur te werken en daarom scan ik bijna altijd alles wat ik ga maken en daar pluk ik nu steeds de vruchten van. 
Daar bleef het niet bij, ik heb de smaak te pakken van het miniaturen : -) , ik heb een Oosters theepotje gemaakt van een workshoppakketje  van Nalladris. Was gratis bij het boekje en daar staan nog veel meer mooie Oosterse miniatuurtjes in.

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi. Vraag me af waar je het potje van hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt niet normaal allemaal die ieniemienie spulletjes!! Wat prachtig! Knap hoor! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes Marian, en je ziet er niks meer van dat het fout ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er weer heel leuk uit Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marian, wat heb je dat netjes gedaan! Ik hield eigenlijk m'n hart een beetje vast toen ik dat aangezette stukje zag in een vorig berichtje.. Maar je ziet er idd niks van, super!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen