dinsdag 3 april 2012

Paasborduurtje

Via de blog Borduurblog vond ik hier bovenstaand paasborduurtje, het ligt nu in mijn hart aan de muur in plaats van dat grote ei. En via de blog Steekjes en kruisjes vond ik nog zo'n leuk paasborduurtje, maar daar moet ik nog aan beginnen.

En voor het poppenhuis ben ik al een stuk opgeschoten met de Hindelooper butten, het rek zit in elkaar en kan ivoorkleurig geverfd worden, de butten zijn ook in elkaar gezet, de handgrepen aan de zijkant en bovenop moeten nog gemaakt worden. En ik heb helaas de fout gemaakt om het patroon niet van te voren te controleren. Zo zijn de printjes van de deksel aan de kleine kant, of de dozen zelf zijn te groot en dat denk ik eerder en de zijwandjes zijn te laag, er kan er erg weinig in :-), gelukkig hoeven we het niet zelf te gebruiken wanneer we op reis gaan. Er moet nog veel bijgewerkt worden met verf., maar het komt wel goed.

4 opmerkingen:

  1. Hé Marian, dat is toch niet te geloven hoe snel jij kunt borduren! In twee dagen tijd; volgens mijn berekening (ahum).. Maar het is een erg leuk kussentje geworden! Ik zie vandaag overal kleine kussentjes langskomen.., zeker afgesproken.
    Van je poppenhuisvorderingen geniet ik ook elke keer weer. Lijkt me wel een gepriegel, maar je maakt wel dingen die je anders nooit zou maken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk borduurtje Marian, en je Hindelooper butten vind ik ook heel leuk geworden, mens wat ben jij goed bezig!!!! zucht...........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi dat kussentje. De hindeloper butten zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen