zaterdag 28 april 2012

Soms

Soms kom je wel eens iets tegen waarvan je het bestaan helemaal vergeten was. Achteraf weet ik het natuurlijk wel, het is het eerste borduurtje wat ik in rood wilde maken omdat ik het origineel zo mooi vond en nog steeds vind. Ook was het de eerste keer dat ik een lapje aida met azijn, thee voor de donkere vlekken en koffie voor het bruine "verfde ".  Vond het toen zo eng om het te doen, want stel je voor dat het niet goed ging of het lapje verknoeide, tot ik bedacht dat het ergste wat me kon overkomen, was dat ik een stukje stof moest weggooien en gewoon opnieuw beginnen, het ging natuurlijk prima, want wat kan je nou verkeerd doen. Maar toen kwam de verbouwing aan het huisje, wat ongeveer 3 maanden zou duren, het bleek achteraf drie jaar te hebben geduurd, van het een kwam het ander en zo rolden we steeds in een ander verbouwinkje, trouwe lezers hebben dit allemaal op dit blog kunnen lezen. Het patroon met de verdere benodigdheden werden netjes in een mapje verpakt en in het vergeetboek geraakt. Gelukkig ben ik soms nog al slordig en zat dit helemaal niet goed opgeborgen, het zat tussen de kartonnen kaarten voor de kaartenmakerij wat ik niet meer doe, omdat er zoveel tijd in ging zitten wat ik eigenlijk ergens anders aan wil besteden, dus al de spullen daarvoor uitgezocht en die zijn naar schoondochter gegaan en daar zat het mapje tussen. Ben nog niet zover gekomen, maar de regen komt vandaag met bakken uit de hemel, lekker borduurweer dus :-)  Na dit (lange) weekend laat ik de vorderingen weer zien.

4 opmerkingen:

  1. Je houdt het lekker spannend, ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja ik weet het, maar verklap het niet!!!!
    Veel plezier met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dan toch het voordeel van een beetje slordig zijn, dat je onverwachts nog eens iets leuks tegen kan komen!
    Ik zie d'r wel wat leuks in... heb er alle vertrouwen in...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen