donderdag 3 mei 2012

Sokken en zo

Zo tussendoor is er weer een paar sokken, een echte tweeling:-),  van de naalden gegleden, de wol is dit keer van Schoeller en Stahl, Fortissima socka, mexiko color, heerlijk garen om mee te breien. Het volgende paar sokken staat al weer op de naaldjes, wel van een andere kleur en merk sokkenwol.

En op het blog van Busy Bessy zag ik dit nieuwe blad, ik heb het gisteren gekocht en wat is het een leuk blad, er staat van alles in.
Allereerst zat dit prachtige "oude" labeltjes als kadootje op de voorkant geplakt, ik kon er geen mooiere foto van maken, maar het zijn prachtige oude kleuren, minder vaal dan op de foto.
Ik ben helemaal weg van dit prachtige tuinhuisje, jammer dat het zo'n gedoe is hier in Nederland voor de nodige vergunningen anders zou ik het wel weten. Lijkt me geweldig om het in het weiland bij de fruitbomen te hebben. Nou ja, behalve het gedoe van de vergunningen, zou ik ook wel flink moeten sparen.

Hier kun je een inkijkje nemen in het tijdschrift en ik ben er voor bezweken en heb een abonnement genomen, het welkomstkadootje is daar ook schuldig aan, vind de plaid met de rozen zo mooi, dat is dan ook degene die ik uitgekozen heb, nu maar afwachten of hij nog te krijgen is anders wordt het een van de anderen. Ik hoop niet dat het dan de lila wordt, want dat is niet echt de kleur die ik mooi vind en de andere is grijs, is ook een beetje saai, afwachten maar.

5 opmerkingen:

  1. leuke dingen allemaal en je blijft maar sokken breien heb je afnemers daar voor hahahahah.

    Leuk blad ook om door te bladeren denk ik....

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken. Ik ken het blad niet maar het ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie sokken zijn het,ik ben ook sokken aan het breien.
    Het blad ken ik niet.
    Ziet er leuk uit zo te zien.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, dat is leuk... je hebt het tijdschrift ook gekocht. En wat een goeie link, helemaal geweldig...
    Ik heb ook nog zitten dubben voor een abonnement, maar ik heb eigenlijk een hekel aan abonnementen, je zit er weer aan vast en dan vergeet je het weer op tijd af te zeggen... Ik koop eigenlijk altijd losse nummers als ik ze tenminste de moeite waard vind...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er toch allemaal weer gezellig uit en wat een prachtige sokken!! Je bent echt mijn voorbeeld. Ná de communie van mijn dochter ga ik toch echt beginnen aan mijn sokken en weer heerlijk spinnen natuurlijk! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen