dinsdag 1 mei 2012

Updeetje en buit van de vrijmarkt

Allereerst het updeetje van m'n borduurtje, het gaat lekker, al ben ik niet zo ver als dat ik had gewild, maar daar was het mooie weer gisteren debet aan.
@ Jeanny, als je weet wat het wordt, moest je het zelf ook gemaakt hebben en ben op zoek gegaan bij je en ik heb het gevonden, leuk istie, ik zag nog heel veel meer mooie dingen op je handwerksite.
s' Morgens hebben we heerlijk koffiegedronken, daarna over de vrijmarkt gestruind en daar vond ik voor het luttele bedrag van 1 euro een opbergcassette met een bijna jaargang van Handwerken zonder grenzen.
Dat zijn nummers die ik nog niet had, jammer genoeg was dat het enige wat er was, had graag nog zo'n cassette willen hebben. Nou ja, hier ben ik al heel tevreden mee en er komen vast nog wel meer nummers op m'n pad. Ik weet dat ze op de handwerkbeurs ook te koop zijn, maar ik heb er al een aantal verzameld en ik weet de nummers niet uit m'n hoofd, hoop toch dat ik ze dit jaar nog bij elkaar kan uitzoeken.

Deze popjes kreeg ik gratis omdat ze helemaal uit elkaar lagen, daar moet ik nog even aan knutselen, nieuwe elastiekjes er in en ze doen het weer :-) . Zijn niet helemaal de maat van het poppenhuis, maar ze zijn zo leuk, dus kleed ze maar aan in de verre toekomst. Ik repareer ze en dan gaan ze in het laatje tot later.
Na de vrijmarkt even een patatje gegeten en weer naar huis, wat gedronken, in de tuin gewerkt, dochter met schoonzoon kwamen wat drinken, dan vliegt de dag voorbij en voor we het wisten was het weer tijd om de buitenboel naar binnen te halen. Heerlijk in m'n handwerkbladen gesnuffeld en gebladerd en tevreden naar bed :-)

3 opmerkingen:

  1. Nou..., het ziet er interessant uit en ik word ook erg nieuwsgierig..!
    Wat een leuke buit heb je gescoord op de vrijmarkt. Daar zou ik helemaal verrukt over zijn. Ik kwam met niks thuis, wat een troep hier allemaal. Nooit handwerkspullen o.i.d.
    Dus ik ben een klein beetje jaloers:)

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Marian, hij is leuk, heel leuk.
    Heerlijk dat je voor één eurootje bijna een hele jaargang hebt gekocht van HzG. En die poppetjes gaan het ook weer doen!!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bladen, ik heb er ook een aantal. Lief die popjes. Je hebt je best vermaakt en dan vliegt de dag om. Goed teken.

    BeantwoordenVerwijderen