woensdag 13 juni 2012

Blauwe stitchery's

Wat is het leuk om deze stitchery's te maken, ik zag vanmorgen bij haar een hele mooie Quilt waar nog aan gewerkt wordt, vooral het middenstuk met kant, ik vind hem geweldig. De mijne wordt natuurlijk heel anders, maar het basis idee van het midden is zoooo gaaf. Mijn patroontjes zijn inmiddels bijna op, maar ik teken zelf wel wat bij, dat is niet zo moeilijk, m'n hoofd zit vol met ideetjes, ik moet natuurlijk ook nog op zoek naar bijpassende lapjes, heb geen patroon, maar zie wel wat ik ga doen. Moet ook nog bekijken hoe groot bovenstaande lapjes gaan worden, ze moeten wel allemaal dezelfde maat krijgen. De stitchery's zijn wel ongeveer hetzelfde van afmeting, dus dat valt mee, nog 2 te gaan en dan zelf aan het tekenen. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Ohh wat prachtig. Ja inderdaad wat een mooie quilt bij die dame zeg en als ik het zo lees allemaal met de hand gemaakt. Ben benieuwd wat jij er van gaat maken. Succes verder en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen