zaterdag 30 juni 2012

De pakjesman

Omdat ik de kerststandaard van B.lokker iedere keer net niet kan kopen, wanneer ik er kom zijn ze steeds op. Probeer het al 3 jaar en toen ik dit zag, meteen eentje besteld en moest er een paar weken op wachten.. En vanmiddag kwam de pakjesman het pak brengen, was echt een verrassing, wist het nog wel, maar niet meer precies wanneer het geleverd werd.
Hier kan ik ook heel veel aanhangen en stiekumpjes vind ik deze standaard veeeeel mooier. Heb er een van m'n potjes voor geleegd en er zat gelukkig genoeg in :-)
Ben ook nog druk met m'n quilt bezig, heb gisteravond een poos zitten puzzelen om van een tegeltje een bloemetje te maken en ik geloof dat dat lukt, heb alle voorbereidend werk inmiddels gedaan en het kan aan elkaar genaaid worden. Vandaag weer een paar uur in de tuin gewerkt, eerst gemaaid en daarna weer wat puin weggekruid. Ik snap er niks van, heb hier achter al 6 kruiwagens met puin weggehaald en je ziet nog steeds niet dat er wat weg is, volgens mij brengen de kaboutertjes het 's nachts weer terug. :-)
 Gisteren hoorde ik zo'n vreemd geluid toen ik in de keuken bezig was na de lunch en toen ik poolshoogte ging nemen zag ik dit.
Allebei onder zeil :-), lagen daar heerlijk op de bank, een klein zonnetje scheen naar binnen, wat wil je nog meer. :-)

6 opmerkingen:

  1. Maar ze sliepen niet echt natuurlijk??????;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, dit was natuurlijk voor de foto :) !

    Leuke standaard Marian!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er in ieder geval genoeglijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n standaard, daar kan je veel kanten mee op. Heerlijke foto van man en hond, en maar ronken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Marian je standaard!!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk marian die standaard en die twee slapers ook schitterend

    BeantwoordenVerwijderen