woensdag 27 juni 2012

Old Dutch friends and family ties

En dat wordt de naam van m'n quilt, zover ben ik dus al. :-) Er zullen blokjes met een verhaal voorbijkomen en ook gewone blokjes waar niets over te vertellen is.
Voorlopig ben ik nog aan het puzzelen hoe ik de bloemetjes in elkaar laat vallen. Bovenstaande vind ik denk ik teveel van het goede.

Deze vind ik al een stuk beter.

En deze gaat het denk ik ook niet worden, maar ik moet eerst nog een heleboel hexjes maken om goed te kunnen bekijken wat ik eigenlijk wil.
Ik geef meteen maar een kleine uitleg voor bovenstaande stitchery, de woorden zijn in het Frans omdat een van m'n overgrootmoeders Frans was. Ik heb haar niet gekend, maar een kleine herinnering daaraan mag wel, tenslotte zit er niet voor niets family ties in de quiltnaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen