zaterdag 23 juni 2012

Opnieuw het wiel uitgevonden

Dat denk ik tenminste :-). Gisteravond was ik aan het bedenken hoe ik de stitchery's tussen de hexagons moest krijgen, vierkanten en zeshoeken passen niet makkelijk in elkaar. Ineens zag ik het en ben aan het rekenen, passen en meten geslagen. En het is gelukt, waarschijnlijk was dat al bekend, maar ik wist het nog niet :-) Bedacht dat de stitchery's natuurlijk niet vierkant hoefden te zijn, zeshoekig zou ook kunnen en ik heb de eerste klaar
Heb ook al een paar bloemetjes geplant in het achtergrondstofje, er komt nog een rand met blauw omheen en dan kunnen ze aan elkaar. Dus het gaat lekker. Alleen die puntjes van die schuine droppen, vind het niet makkelijk, maar het hoeft alleen maar om de stitchery's, dus valt denk ik wel mee. Zo, ik ga lekker verder met stofjes knippen en om de malletjes lijmen, kan ik weer lekker vooruit morgen. :-)

4 opmerkingen:

  1. Marian een geweldige oplosing zo het wordt wel erg leuk. succes met je nieuwe verslaving

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marian,wat ziet het er weer mooi uit en je kan echt alles wat je ziet volgens mijn!

    BeantwoordenVerwijderen