zondag 3 juni 2012

Puzzel

De puzzel is af. Officieel heten deze puzzels silhouet puzzel. Ik heb ze in verschillende soorten. Jaren geleden bij de Lidl de eerste gekocht en dat was een vuurtoren. Er waren nog meer van dat soort puzzels en ik twijfelde tussen 2 verschillende. De andere zag er uit als een zwaan met diverse kleine polderlandschapjes er in. Ik heb toen voor de vuurtoren gekozen. en dat was eigenlijk al boven m´n budget. De week was toen langer dan m´n geld :-) Altijd spijt van gehad dat ik toen niet iets anders teruggelegd heb. Kijk nog altijd op rommelmarkten naar de puzzels of hij er niet per ongeluk tussen zit.
In de loop der jaren heb ik diverse silhouet puzzels verzameld, o.a. een hond, een kip en een beer. Ook wel eens de Eiffeltoren gekocht, maar die heb ik toen weer weggeven  aan een jarige buurvrouw die ook gek op puzzelen is.

Nog even een close-upje van de puzzel, dit vind ik toch zulke schatjes. :-)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superleuke puzzel en nog nooit gezien bij de lidl, anders had ik hem vast ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke puzzel, ik heb ze ook nog nooit gezien. heel lief die poesjes. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leue puzzel Marian, wij zijn gek op de puzzels van Jan van Haasteren, valt ook zo veel op te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Puzzelen is ook zo'n ontspannende bezigheid! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen