maandag 9 juli 2012

Aap met zeven staarten

Vond de uitdrukking zo grappig, die ik in m'n vorige logje had gebruikt,  dat die aap er dan ook maar moest komen. Even met potloodje in de weer geweest en eigenlijk stond hij er in 1 keer op :-). Hij lijkt me ook leuk als logo op het Made by etiket, maar daar denk ik nog over na.
En natuurlijk weer een overzichtsfoto, het begint al een aardig lapje te worden, met dank aan het regenweer :-). Gisteravond weer heel wat lapjes geknipt en een aantal weer om de papiertjes geplakt, dus ik kan weer bloemetjes en borders maken. Ook weer wat getekend voor de stichery's, kan weer lekker verder straks bij de koffie :-).

4 opmerkingen:

  1. WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWW Marian wat wordt ie mooi!!!!!! Die aap verdient nog wel meer staarten vind ik hoor!!!!! Maar vind het een echt logo voor jou! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWW Marian wat wordt ie mooi!!!!!! Die aap verdient nog wel meer staarten vind ik hoor!!!!! Maar vind het een echt logo voor jou! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian hij wordt echt heel erg mooi
    en je gaat super snel
    heb je nog wel tijd voor ander dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian je bent een natuurtalent, wat issie leuk.

    BeantwoordenVerwijderen