dinsdag 31 juli 2012

Tegels en keien

Al een week geen logje, maar ben druk in de tuin bezig geweest. Behalve het gewone werk heb ik naast het klompenhok de tegels die er lagen uitgegraven.

De twee hele grote waren al eerder uitgegraven, niet door mij trouwens, maar toen het riool aangelegd werd hebben de mannen die uit de grond gehaald met de graafmachine. Jammer dat m'n schaduw op de foto staat, meestal let ik er wel op, maar soms vergeet ik het weleens :-).


Het boomstronkje wat daar nog in de grond ook maar en passant uitgegraven,  op de tegels gezet en een foto gemaakt om te laten zien, ben blij dat die troep daar lekker weg is, kan ik het weer meemaaien zonder dat m'n maaiertje gesloopt wordt op een steen, kei of stronk.

2 opmerkingen:

  1. Af en toe moet er wat gebeuren en komt bloggen op het 2e plan, is ook niet erg.
    Knapt er weer van op en ja het zou zonde zijn van je maaimachine, ze zijn duur genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel een kunstwerk zo Marian.

    BeantwoordenVerwijderen