vrijdag 13 juli 2012

Tuin

Gisteren de tuin weer gemaaid en tussen het gras zag ik ineens iets lila-achtigs.
Heel voorzichtig er om heen gemaaid en het blijkt een heel klein geraniumpje te zijn, het gras heb ik er later nog om heen verwijderd. Ik vind het wel een dapper plantje, dus maar een beetje voorzichtig maaien daar :-)
Een stukje verderop staat het appelboompje van Bart en daar groeit 1 appeltje aan, ik hoop dat de vogels er dit keer afblijven en dat hij door mij geplukt kan worden.
En aan de slootkant wat riet enzo weggeknipt zodat ik weer water vanuit de tuin kan zien, moet nog een heel stuk, maar dit begin is er vast.
Ook weer een stukje verder met m'n hexjes, een tegeltje en wat bloemetjes. Gisteren liep ik langs met de lap om even te kijken welke bloemetjes ik zou gebruiken. Op schoot gaat niet meer en het kan nog net op tafel, maar voor het geheel moet hij op bed :-) Toen vroeg manlief waarom ik steeds heen en weer liep met die voddenlap, grrr.  Mannen!!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Als ik jou was zou ik die man eens een dag in de regen laten weken Marian, die voddenlap!!!!Hij is gewoon een cultuurbarbaar! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Issie familie van de mijne???????
    tis dat ze andere kwaliteiten hebben anders...........
    hij wordt mooi je lap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stond hij in de spiegel te kijken toen hij dat zei?

    Je lap wordt wel erg mooi

    gr. Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, dat blauw van je quilt, heel bijzonder met stitchery en hexen!!!
    enne, die muizen van mij.......ik ben aan het laatste grote blok bezig en weet nog niet hoe het dan verder moet!
    Of bedoel je de Night before Christmas-muis??? Ligt stil omdat je daarvoor zoveel in de benen moet met overtrekken, strijken, tekenen enz enz, en dat ging niet zo makkelijk de laatste tijd!!! Leuk dat je even langskwam bij me, fijn weekend, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij wordt echt heel erg leuk Marian
    Ja mannen zien het verschil niet
    niks van aantrekken hoor ze weten niet beter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij word wel heel leuk hoor en ze zitten wel heel mooi aan mekaar je ziet niet dat je ze naait vind het knap en ow ja joh laat die mannen maar kletsen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet wel lachen hoor om die man van jou, ik denk dat alle mannen zo`n beetje hetzelfde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuke foto's en die quilt mooie stofjes.
    Mooi in elkaar gezet.
    Hahaha mooi stukje van jou man.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen