dinsdag 7 augustus 2012

Dagboekje

Ik wilde vanmorgen iets heel anders doen. Het regende weer eens een keer en ik heb een dagboekje nodig voor 2 weken. Dus eerst een vel van Eline's huis bloc gescand, die van de blauw geverfde planken en die weer op een crème kartonnetje uitgeprint. Kreeg toen precies hetgene wat ik als basis voor de buitenkant wilde. Een randje vilt met een creatable uitgestansd en met wat van Eline's stempels en een ander papiertje van Eline de theepot en theekopjes gestempeld en uitgeknipt. Geplakt op het "kantrandje", een vlinder van Eline 2 x gestempeld op alweer een papiertje van Eline en de roosjes en blaadjes van vilt met een creatable uitgestansd en gelijmd.. Nog even een label bovenaan voor de naam, het middelste ovaal kan eruit, maar daar had ik al wat neergezet, dus dat nog afgedekt gehouden.
Crèmekleurig papier een beetje ongelijk uitgeknipt met een soort van golfjes, aan de kaft vastgenaaid en labels van Tim Holz Alterations gestanst en op de bladzijden geplakt, het bobbelt op de foto nog een beetje van de lijm , maar ik hoop dat het nog wegtrekt en dan daarop weer een stempel van Eline, de linkerbladzijden zijn voor foto's en zo.

4 opmerkingen:

  1. Goed gelukt en erg wat een prachtige vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marian! En die roosjes vind ik schitterend. Van een creatable heb ik nog nooit gehoord, maar zo te zien kun je daar wel heel veel mee.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen