zaterdag 1 september 2012

Chinees en hartjes

Gisteravond had ik na al het gepoets geen zin meer in koken. Moest ook nog even naar A.ppie en meteen maar langs de Chinees. M'n bestelling was snel klaar en na betaald te hebben ging ik weer op weg naar de auto. Hoor ik ineens achter me roepen, mevlouw, mevlouw. Ik denk nog zoo, die heeft een aardig splaakgeblek, lijkt wel Chinees. Het begon me te dagen, ik draai me om en het was het Chinese meisje van achter de balie met nog iemand er achter aan met een beker in haar hand, waren ze een beker saus vergeten, heb ze netjes bedankt en vond het wel een goede service :-).

De hartjes zijn ook weer af en wat is het leuk om die kleine dingetjes te maken, was van plan om 1 sterretje te maken en ik heb nu al 3 sterren en drie hartjes :-)  Het kan verkeren.
En voor de liefhebbers plaats ik het patroon van de hartjes met de kleine stitchery, die zijn tenslotte uit mijn brein ontsproten, behalve die met het vogeltje,  dat staat op de stof maar dan een beetje anders ,  dus ik geloof niet dat daar iemand over gaat vallen  ;-).




Het staat op een A-4tje. Veel plezier er mee.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb het patroon van je overgenomen, is ook leuk voor een verjaardag met geld erbij.

    gr. Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor het patroontje, Marian! Die ga ik zeker een keertje maken!
    Fijn weekend,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer aardig actief zeg........erg leuk die hartjes

    BeantwoordenVerwijderen