woensdag 26 september 2012

Lapjes

Nu ik patchwork en het quilten heb ontdekt begin ik nu toch een hele grote hebberigheid op lapjesgebied te ontwikkelen. Kijk wat ik nu weer tegenkwam bij Kwibbels (klik). Een panel met bijpassende lapjes, ik heb ze nog niet allemaal, maar daar gaat volgende week verandering in komen.

En dat gaat dan deze quilt worden, patroon gratis te downloaden bij  Henry Glass (klik), ook nog wat andere ontwerpen voor dit leuke panel, ga maar kijken.

Met de Wish quilt gaat het ook voorspoedig, het bovenste deel van het eerste blok heb ik al klaar en het onderste deel heb ik al zover voorbewerkt dat ik met het festonneren van de rendieren kan beginnen.

5 opmerkingen:

  1. Ja, maar zou je niet. Wat een prachtige lapjes! Helemaal mijn smaak!!Quilt ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk Marian erg he weer een verslaving er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk Marian erg he weer een verslaving er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je bent echt definitief besmet met het beruchte quiltvirus. Gelukkig zijn de verschijnselen wel prettig :-)
    Die stofjes zijn ook zo schattig, geen wonder dat je voor de bijl gaat. Veel quiltplezier.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen