maandag 17 september 2012

Zo blij

Het weekend weer wat in de schuur opgeruimd en wat tassen en zakken met boeken en zo leeggemaakt en in de kast gezet, waar ik net bij kon om de deur open te doen. En daar kwam ik 2 oude Indië foto's tegen waarvan ik dacht dat ik ze niet meer had. Heb gewoon staan springen daar :-)
Daar ga ik later nog over bloggen wanneer ik het Indië bloemetje klaar heb voor de Old Dutch.
Ik heb natuurlijk wel weer iets op handwerkgebied gedaan, nog niet helemaal af, maar moet er nog een geschikt achterkantje voor op zoeken.
Het borduurwerk is klaar, weet wel dat ik de stitchery's voortaan in een spanring doe, het trekt hier en daar een beetje, is in dit geval niet zo erg. Maar voor de volgende wel, ik ben namelijk aan de Wish quilt voor kerst en de gewone Catquilt begonnen. Ben nu aan 3 quilts bezig, het is echt erg, maar een veranderingetje is altijd wel leuk, ik hoef niet steeds aan hetzelfde bezig te zijn. De laatste 2 quilt zijn van Red Brolly . Ik vind ze allebei zooo leuk.
Wat ik ook heel erg leuk vind is de kitten van dochter, het is een zeer ondernemend typje en ook zo leuk, ben er een beetje flieft op.:-)

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stitcheries weer, Marian! Je bent helemaal in de kerststemming, hè :-)
    De kitten is nog wel heel jong, of niet? Ik heb er twee van nu precies een half jaar en die zijn echt al een heel stuk groter. Die op de foto schat ik op hooguit 2 maanden. Ze zijn zo leuk, die ukkies.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal en ja steeds wat opruimen dan zie je al je kwijtgewaande spulletjes weer terug hahahaha fijn voor je hoor en poesje is een schatje hoor!!!

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie borduurtjes Marian.
    Een schattig dingetje, dat kleine poesje.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O smelt... dat poesje... Ik word al verliefd op de foto...
    Hahaha 3 quilts tegelijk; waarom ook niet? En daarnaast waarschijnlijk nog wat andere werkjes.. , ik bezondig me er ook aan hoor. Heerlijk die afwisseling.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen