dinsdag 16 oktober 2012

Patchwork

Ben aan de schaakbordjes begonnen en wat is dat ook leuk om te doen. Je ziet het groeien.


En dit heb ik al, niet de mooiste foto, maar ik weet even niet hoe ik het patchwork moet hangen.
Het is wel weer om lekker in m'n luie stoel te handwerken, wat is het koud buiten, het waait, er valt steeds een regenbui en er liggen overal plassen.

Een foto door het keukenraam genomen om te laten zien hoe nat het land hierachter is.

Vorige week kwam de postbode een pakje voor dochter brengen, het was een grote platte doos en ik belde haar op haar werk, om te laten weten dat ze even het pakje hier op moest komen halen voor ze naar haar huis ging. Toen kwam de volgende conversatie op gang:
Dochter: Weet je wat er in zit.
Ik:          Nou nee, dat maak ik niet open als het voor jou is.
Dochter: Er zit een trouwjurk in.
Ik         : Huh......... heb ik iets gemist, heb je plannen?????.
Dochter: Hahahahahahahahahahaha, nee is voor het Halloweenfeestje, ik ga als de bruid van Chucky.

Dat weten we dan ook weer, ik dacht al :-).

5 opmerkingen:

  1. Beautiful stitching Marian I wish I could send you some of my sunshine.....funny story about your daughter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marian, en lachen om jou en je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je dochter je even mooi tuk ☺
    Het is nu wel heerlijk weer om aan je quilt te werken, toch?
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian your stitching is just beautiful. Thank you so much for following my blog and entering my give away. I am you newest follower.
    Hugs
    donna

    BeantwoordenVerwijderen