donderdag 4 oktober 2012

Updeetje Wish quilt

Nog een klein blokje en dan heb ik weer een blok klaar van de Wish quilt, het is zo leuk om te doen, elk vrij momentje werk ik er aan. Helaas zijn dat niet zoveel momentjes als ik wel zou willen, maar het groeit gestaag. Straks bij de koffie aan het laatste blokje van dit grote blok met de stitchery beginnen, maar eerst dit logje afmaken :-)

De hele dikke kaarsen voor op de kaarsenschaaltjes heb ik ook gevonden bij m'n favoriete winkel wiens naam met een A begint, ze zitten nog in het plastic verpakt, omdat ze nog even opgeborgen worden tot het december is.


De rieten krans hangt nu nog even aan een deur, maar die is bestemd voor het bovengedeelte van de schouw, maar daar wil ik nog een soort van geraamte voor maken, zodat ik in de schouw zelf niet hoef te boren en zo, want ik geloof dat het alleen maar een gipsplaat is en er geen rachel zit waar ik hem wil hebben, de losse slierten worden nog tot een mooie strik gevormd, maar dat komt ter zijner tijd wel. Ik zie trouwens dat het prijskaartje er nog een beetje verscholen aanhangt, zal ik er gauw even afknippen. En dan ga ik nu als een haas naar m'n koffie en m'n stitchery ;-)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze supermooi, je handwerkjes. Zo netjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er aardig de vaart in. Wil je het nog voor deze kerst af hebben? Het wordt wel heel mooi, kan me voorstellen dat dit een werkje is wat je bijna niet kunt wegleggen.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen