zaterdag 3 november 2012

Vilt



Ik ben natuurlijk wel regelmatig met de Wish quilt bezig, maar ik heb een klein uitstapje naar m'n vilten lapjes gemaakt.

Ik vond het patroon van dit leuke elfenschoentje hier (klik), maar deze vind ik achteraf veel te groot, het lintje is niet echt passend en de knoop beviel me ook al niet, een pompoentje kan ik even niet vinden. Ik weet dat ik ze heb, maar waar.

Toen deze gemaakt en die is al veel leuker, hoewel hij een beetje scheef is, ik ga het nog een keer proberen en dan nog ietsje kleiner :-), dus wordt vervolgd.
Wat ik in m'n vorige logje was vergeten, doe ik hier nog maar even. Voor de stitchery van de Wish quilt gebruik ik heel mooi rood Venne garen en daar vond ik op de poppenhuisbeurs nog 2 klosjes van in precies dezelfde kleur, dus meteen meegenomen.

En bij het melden op de poppenhuisbeurs, krijgen de standhouders altijd een klein cadeautje en dit keer was het een heel leuk gevuld boodschappentasje met de benodigdheden voor een klein poppenhuisje, natuurlijk zat daar ook een blad :-) bij van de DHN, rolletje behang en zo nog wat andere zaken.




5 opmerkingen:

  1. Leuk Marian en het kadootje is ook erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk voor je quilt!
    Je schoentjes zijn ook erg lief!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk,.. vilt!! Ik heb net mijn eerste bestelling betaald,... nu onder de brievenbus liggen en aan de gang,.. nog nooit gedaan,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n leuke stitchery. Ik heb nog nooit een quilt gemaakt met stitcheries, maar de verleiding wordt nu wel erg groot!
    Dat kleine elfenschoentje vind ik ook leuker dan de grote. Maar je bent zelf misschien ook wel erg kritisch :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful stitching on your wish quilt. I love your little fairy shoes....so cute!!!!

    BeantwoordenVerwijderen