woensdag 21 november 2012

Yesssss

Ik heb hem binnen, het patroon van een kerstquiltje met een muisje, ontwerp van Michelle Ridgway.  Gisteren werd hij bij dochter bezorgd en vanmorgen kwam hij naar mij toe, nou ja, ik ben hem gaan halen :-) Ik vind hem zo leuk en er zat een hele leuke bijpassende freebee bij, daar ga ik het weekend vast aan beginnen :-)
De harten van Rosalie Quinlan heb ik van een passend achterkantje voorzien, een laagje fiberfill ertussen en een bijpassend koordje en houten knoopje aangenaaid. De sterretjes van Lynette Anderson en de hartjes van mezelf heb ik ook van een ophangkoordje en knoopje voorzien. Het patroon van de hartjes staat hier (klik) klein stukje naar beneden scrollen.
Jacobusje groeit langzaam maar gestaag, hij heeft nu 2 lange slungelpootjes en bijna 1 arm :-)
Zo dat was weer even een kleine update over mijn handwerk belevenissen van de afgelopen dagen :-).

6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, dat hart vol hartjes. Héél erg mooi. En die Jacobus, helemaal op 4 pennen gebreid. Dat wordt vast mooi, zo zonder naadjes.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marian, toevallig was ik vandaag bij de actoin en heb met dat hart in mijn handen gestaan. Natuurlijk weer niet gekocht, dom dom dom hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your hearts are beautiful. I have the Rosalie Quinlan ones at my house too. I move them. I hope you enjoy stitching my design Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat vast een heel mooi quiltje worden!
    Je hartjes zijn echt mooi!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen