vrijdag 4 januari 2013

Allereerst een updeetje

van m'n sjaal, die gaat goed, schiet al lekker op, maak hem wel langer als de vorige die ik heb gebreid, ga gewoon door tot al het garen op is.

Dit heb ik opgezocht omdat ik met haar (klik) mee wil doen om een tasje te borduren, vind het mooie kleuren en leuk patroontje, dus vier weken lang ben ik sowieso het weekend zoet :-)

Kan ik meteen kijken of m'n "nieuwe" lamp bevalt en het goed doet, want eindelijk heb ik voor de woonkamer een lamp gevonden die naar m'n zin was. Dus net voor de kerst de noodverlichting weg en zoonlief heeft de lamp voor ons opgehangen. Nu de rest van de vertrekken nog, maar dat zal wel net zo gaan, ik moet er tegenaan lopen :-).

Gelukkig is er van de week ook nog even aan het huis gewerkt, het bovenstaande raam is vervangen door dit raam.


Hoef ik niet bang meer te zijn dat het gaat lekken en het getocht daar zijn we gelukkig kwijt, want soms had ik wel het gevoel dat we ook voor de vogeltjes aan het stoken waren. Ik ben wel blij dat het gestopt is met iedere keer regen want het erf ziet er vreselijk uit, ben inmiddels de bagger ook zo zat.

Kunnen niet normaal meer naar de containers lopen, maar voorlopig is het al vanaf gistermiddag droog en ik hoop dat het doorzet. De foto heb ik vanuit het raam boven genomen. Dat kan weer nu het oude met plastic beklede raam vervangen is door het nieuwe raam.




6 opmerkingen:

  1. Je gebruikt een heel bijzonder patroon voor je sjaal, volgens mij. Ziet er veelbelovend uit!
    Hier geen modder, maar ik zal ook blij zal als het eens minder gaat regenen, want alle planten in de tuin verzuipen zo langzamerhand.
    Fijn (en droog!) weekend toegewenst.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal, mooie lamp en wat fijn dat er weer een stap gezet is met het vervangen van het raam!! Succes verder!! Grtjs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je sjaal, en ja het is de laatste tijd wel heel erg nat. Ook hier, had het nog niet meegemaakt dat er plassen stonden. Maar al die boeren erven hier zien er zo uit als bij jou en erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sjaal ben je aan het breien!
    Hier was het vanmorgen ook een kunst om naar de container te lopen. Er lag een heel dik pak sneeuw. Er was niet tegenop te ruimen.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sjaal is zeer bijzonder, erg mooi hoor!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een oud huis is leuk, maar je blijft wel bezig! Ik vind het knap dat je ook aan al die leuke dingen toekomt...
    Dat tasje vind ik ook heel leuk, maar je moet keuze's maken hè... Ik kijk wel mee met het jouwe!
    Je sjaal wordt schitterend, lijkt al wel af...
    Mooi model Marian!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen