woensdag 9 januari 2013

Het gespin

is voorlopig gedaan, 2 klossen gesponnen met de laatste batt.
Morgen twijnen en dan kan het weer aan de sjaal gebreid worden. En overmorgen komt het tweede deel van het geborduurde tasje, ik verveel me nog niet :-).
Ik ben ook stevig aan het lezen geslagen ik heb de deeltjes  1 t/m 11 van Sanne digitaal in m'n bezit gekregen, nou, niet helemaal, ik mis deel 9 nog: Echt Sanne. Misschien kom ik die ook nog wel ergens tegen. Zo leuk om het weer te lezen, deel 1,2 en 3 heb ik al uit, ben aan de vierde bezig. Dit heb ik natuurlijk vroeger al eens gelezen in de Margriet, maar op een gegeven moment heb ik het abonnement opgezegd, las alleen Sanne nog maar en daar ga je geen blad voor aanhouden. Ben heel erg benieuwd hoe het verder met haar gaat, maar ik heb geen idee waar het "nieuwe" voor mij begint.

3 opmerkingen:

  1. Leuk Sanne, ik las ze ook altijd in de Margriet,later ging ik speciaal elke week naar de bieb om haar te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo bezig zijn!
    Gelukkig hoeven wij ons nooit te vervelen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan Sanne kan ik je helaas niet helpen, misschien eens op marktplaats kijken?
    Zo leuk dat spinnen, dat zou ik ook graag doen!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen