donderdag 31 januari 2013

Ik ben weer helemaal bij

Ben weer helemaal bij met het tasje van Jeanny, morgenochtend het volgende deeltje alweer en als ik me goed herinner, komen de roosjes nu, ben gek op roosjes :-).
Het quiltje met de hartjes gaat ook lekker, nog 1 hartje festonneren en dan de hoeken, daar heb ik al iets in gedachten voor, kijken of het lukt. Het volgende project komt daarna, het wordt de Emma, de link zoek ik later wel op, samen met de foto ervan. De snijmallen zijn besteld en verder zie ik wel, het is een tweemaandelijkse BOM, dus dat moet gaan lukken.
In de tussentijd ben ik ook nog jarig geweest en heb deze leuke kaart met een pracht van een ster gekregen, die ster komt in december in onze kerstboom te hangen.
Van m'n schoondochter heb ik zo'n mooie kaart gekregen, zo kreeg ik hem, natuurlijk eerst de buitenkant bewonderd en toen het strikje losgemaakt
en zo zag de binnenkant er uit, zo leuk met links de labeltjes met wol, kantjes en lintjes en dan rechts een 3-D afbeelding van katten, waarvan er twee op de katten lijken die we nu hebben en eentje op een kat, die we niet meer hebben, maar nog niet vergeten zijn omdat het zo'n leuke gekke kat was.




7 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je boft met zo'n creatieve schoondochter. Dat is geen kaart, maar een prachtig kunstwerkje!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog geficiteerd en wat een geweldige kaart heb je van je schoondochter gehad!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag, en ze hebben je lief verwend hoorl
    Je quiltje met de hartjes is om te stelen en dat tasje word ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte en wat een beeld van een kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een mooie kaart!
    En jou projecten zien er ook zeer veelbelovend uit!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd Marian! Wat een beauty van een kaart heb jij gekregen..., je zou hem gerust kunnen inlijsten!
    Het tasje van Jeanny vind ik ook prachtig, zelf helaas geen tijd om mee te doen, maar misschien komt het nog wel een keer..
    En dan je hartjesquilt; om te stelen... wat prachtig!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gekregen . De hartjes quilt is heel mooi aan het worden net als het tasje.
    Ik ben benieuwd hoe jouw ster van de Emma gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen