maandag 14 januari 2013

Tweede deel klaar

Het tweede deeltje heb ik af, zo leuk om te doen, die verschillende randjes, nu weer wachten tot het vrijdag is en we het derde deeltje krijgen. @ Elisabeth, daar doe ik langer over dan een avond, deze keer zelfs vrijdag, zaterdag, zondag en zelfs vanochtend voor de laatste steekjes, maar dan is het nu wel zover af.
En dan een UFO die een affo is :-), hoefde nog maar een klein deel van een sok om weer een paar af te krijgen. Ze zijn gebreid met Online supersocke met naalden 3 mm., schoot lekker op en met deze vriestemperaturen ook lekker om te dragen. Heerlijk die dikke sokken, het vriest nu nog 8 graden en alles is wit buiten.
In het echt natuurlijk veel mooier dan op de foto, de sloot is ook bevroren en de rijp op de bomen is schitterend in het zonnetje, je ziet het gewoon wegsmelten in de warmte van de zon.
Prachtig is het.
Heerlijk weer ook om te lezen 's avonds en ik ben bezig met de Elm Creek novels van Jennifer Chiaverini. Vanavond is de Vriendschapsquilt aan de beurt, die lees ik natuurlijk niet in een avond uit. Hoewel, soms is een boek zo leuk dat ik het niet weg kan leggen en het uit moet, dan wordt het een heel erg kort nachtje ;-).
Ik had wat computer problemen vorige week, het internet was zo langzaam als dikke stroop, was echt niet leuk om iets te doen. Gelukkig heb ik een privé Wizzkid en die wist wat het was en hij is nu weer net zo snel als eerst. Ga nu alle blogjes lezen, want ook dat was geen onverdeeld genoegen, moest soms wel 5 minuten wachten voor er weer een blogje leesbaar was, had ik al snel opgegeven en straks met een bakkie verse koffie een inhaalslag, ik zal niet overal op reageren want dan ben ik morgen nog bezig :-), maar ik lees ze wel.



8 opmerkingen:

  1. Dit is toch zo leuk, alweer een foto van het tasje in wording!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel knap je borduurwerk! En die sokken word ik vrolijk van. En de winter mag van mij snel voorbij gaan, hier is alles weer wit brr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Marian, met dat boek ben ik ook begonnen. heb net de doorgeefquilt uit. Krijg weer zo,n zin quilten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent ook lekker creatief geweest!
    Heerlijk is het om lekker binnen bezig te zijn, terwijl het buiten koud is!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een leuk stukje Marian die foto van de rijp is erg mooi en lekker winters gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er gaat altijd veel meer tijd in een borduurwerk zitten dan je van te voren bedenkt. Maar het geeft wel voldoening als je dan weer zo'n mooi stuk gemaakt hebt. Het tasje wordt prachtig.
    Van Jennifer heb ik ook een paar boeken gelezen. Heerlijk leesvoer!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk werk, he?! Ik ben ook helemaal enthousiast!!
    Maar het kost tijd, het lijkt wel van doe ik ff, maar nee, hoor!!
    geeft niet, zitten lekker warm.......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful stitch in Marian. In think I would like some of your cold winter instead of the heat here.

    BeantwoordenVerwijderen