dinsdag 26 februari 2013

De eerste van het paar Uggs

is ook af, was leuk breien en het schiet best wel op ondanks dat het toch 37 toeren zijn, maar niet zoveel steken.
Het blauwe pruikje afgebreid en het valt veel te ruim rond het hoofd, dus echt voor in de kist voor de volgende pop en die heeft dan haar, dus dan past het altijd :-).
De achterkant van het jurkje met knoopjes. Had eerste gehaakte knoopjes, maar dat werd veel te grof en niet mooi, dus toch maar gewone knoopjes en heel goed vastgezet. Het jurkje lijkt hier wel groen zie ik op de foto, maar het is echt turquoise blauw, zal wel door de ondergrond komen.
Gisteravond wilde ik tv kijken en dus heb ik de steken opgezet voor de pop die ik zelf houd. Met echte, wat dunnere, wol en deze wordt dan natuurlijk wat kleiner dan de andere. Ben lekker opgeschoten, al kijkend en breiend glipte de ene steek na de andere van de naalden. En bij de spannende stukken ging ik nog sneller breien :-).




6 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je verslaaft aan die poppen, je gaat als een speer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat ga je snel!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marian, ik zou als ik jou was maar alvast een kraampje gaan huren hahaha....je gaat supersnel en volgens mij is het verslavend :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Marian, die Uggs.......... Geweldig!!!!!!!!
    Het popje is trouwens ook ontzettend leuk.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen