dinsdag 19 februari 2013

Een heerlijke luie zonnige middag

Niet voor mij, maar voor de kat. Normaal ligt Speedy op de leuning van de bank in het zonnetje, maar nu hij wat ouder wordt, inmiddels is hij al veertien jaar, ligt hij liever op de vensterbank. Hij is namelijk al een paar keer van de leuning afgevallen. Meestal valt hij zacht en de vensterbank zit niet zo diep, maar toch neemt hij tegenwoordig het zekere voor het onzekere :-). Lekker helemaal uitgerekt, alleen z'n staart kon niet meer op de foto, die was te lang :-).
Ik ben druk bezig geweest met borduren en ik heb het borduurwerk voor het tasje af. Ben al op zoek geweest naar een voering stofje, maar het ene is niet de goede kleur, de andere is te modern, te bruin, te rood, te druk, te donker, te licht, het is het allemaal net niet, maar ik loop er echt wel eens tegenaan en dan kan ik het afmaken, dan komen de foto's naar je toe Jeanny ;-).
En nu ga ik weer aan een nieuw project beginnen, dit keer niet voor mij, maar voor een poppenhuis vriendin, het is ook niet op poppenhuis gebied maar ik ga voor haar een pop breien uit het boek van Arne en Carlos. Het boek heb ik niet, maar mag geleend worden van een andere poppenhuis vriendin. Ik heb er zo'n zin in, ik vind de poppen zo leuk, maar in mijn omgeving zijn geen kleine meisjes en voor mezelf ga ik dat niet maken en bij haar in de omgeving is wel een klein meisje, dus ik ben blij. Voorlopig eerst maar even naar het benodigde garen op zoek gaan.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk slapen in het zonnetje!
    Je borduurwerk is erg mooi geworden!

    Ik ben erg benieuwd naar je volgende project!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zalig slaapplekje heeft Speedy daar gevonden .
    Leuk als je foto's van het tasje stuurt. De fotogalerie mag nog meer gevuld worden!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms zou je wensen een poes te zijn... Wat kunnen ze toch heerlijk relaxt genieten!
    Iedere keer dat ik het borduurwerk van het tasje zie langskomen vind ik het zo mooi..
    Groot gelijk dat je niet overhaast met de voering, het komt je echt wel een keer tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik ben de gelukkige poppenhuisvriendin waar je de pop voor gaat breien !!
    Ben heel benieuwd, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen