donderdag 7 februari 2013

Emma

Op de tafel aan het puzzelen geweest, ik liep even weg en tuurlijk, 2 katten tussen m´n beklede kartonnetjes. De katten er af gejaagd, alle kartonnetjes weer opgezocht, de katten nagekeken en ja hoor, aan Speedy's buik hing nog een stofje tussen de lange haren :-). Het grootste ronde dienblad opgezocht wat ik had en eigenlijk was het te klein, niet alles paste er op. Dan maar vanaf de buitenkant naar binnengewerkt en in het midden een beetje opgestapeld.
Met de buitenkanten begonnen met aan elkaar naaien, iedere keer met een nieuw puntje begonnen.
Ben nu zover dat ik de middelste rijtjes van de punten er aan het naaien ben, tussendoor soms nog een beetje schuiven en ruilen met de stofjes, maar het gaat lekker tot nu toe :-)
Er is nog 1 klein dingetje, eigenlijk 2 kleine dingetjes |:-) ik heb 2 beklede kartonnetjes over, die moeten natuurlijk nog ergens tussen passen, maar het is nog niet overzichtelijk genoeg om te zien waar ze horen, ik kom vanzelf wel een manco tegen straks.


4 opmerkingen:

  1. Ziet er spannend uit! Leuk hè dat puzzelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww wauwww dit ga ik echt nooooiiitt doen, wel mooi hoor!hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Ooh ja , niets is veilig voor katten!
    Haakdraadjes zijn hier ook zo leuk!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus jouw katten hebben ook lange haren? Anders zal er niet zo gauw een kartonnetje in blijven hangen. Leuk hoor, dat gepuzzel met al die verschillende stofjes. Ook wel een lekker werkje om dat met de hand te naaien, denk ik.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen