dinsdag 12 februari 2013

Harten

De kale harten van januari en februari zijn zover klaar. Ik heb met het blauwe hart wel een flinke fout gemaakt, maar in dit geval vind ik het (weer) niet erg.  Ik heb het niet goed gelezen want de naden waren al in de knipafmeting berekend en daar had ik overheen gelezen, ik heb gewoon nog naden aangeknipt, dus de blokken zijn wel een stuk groter geworden. Geen wonder dat ik met veel minder blokken toekwam :-) Nu kon ik van de delftblauwe stof het complete plaatje gebruiken, zien jullie de schaatsende man en het koek en zopie tentje. Ze staan natuurlijk niet recht, want dan paste het niet meer, maar vond het zelf zo grappig. Ben er in ieder geval wel uit wat de banner betreft, ik doe hem er toch op, vind het wel leuk zo'n quilt aan een muur, heb nog veel lege muren hier ;-0. Ga nu de blokken knippen om de harten er op te kunnen appliceren.
Oh ja en deze, voorlopig de laatste, had ik ook binnen gekregen. Behalve dat ik de quilt met de seringen op de voorpagina zo mooi vind, vind ik de Castle wall quilt ook zo'n mooitje, zulke mooie blokken.
En dat is de quilt die Sylvia in het frame vond die nog niet helemaal af was in het eerste boek van J. Chiaverini, door Claudia gemaakt van de overhemden van Sylvia's man James. Dat vind ik toch zo leuk, daardoor ben ik ook zo'n hebbert wat die boeken betreft, om de quilts te zien en eventueel te kunnen maken die in de boeken van J. Chiaverini voorkomen. Ik ga de blokken voor de harten knippen want het is hier nog steeds ijskoud buiten, zelfs de sloot is bevroren, er ligt een best wel dikke laag ijs op, ik vermaak mij wel binnen.



1 opmerking:

  1. Oooooooo dat boek ken ik nog niet.....
    Zo te zien staan er leuke dingen in.
    Het zijn mooie harten geworden

    BeantwoordenVerwijderen