donderdag 21 februari 2013

Het gaat lekker met de pop

En na weer een dagje breien is er een tweede been af en toen ik dat zo zag, dacht ik, jee er zit een been scheef, dat heb ik niet goed gedaan, toch maar verder gegaan zonder iets uit te halen om te kijken waar en wat ik moest veranderen,  maar tot m'n verbazing kwam het helemaal goed.
Na het breien van het broekje zaten de benen precies waar ze moesten zitten en ben gauw verder met het lijf gegaan.


Met een dubbele draad witte Regia met gekleurde stipjes voor het shirt ben ik nu op het punt aangeland waar de armen er bij moeten komen, vind haar eigenlijk nu een beetje op de Pink Panther lijken, maar dat komt wel goed als het hoofd er op komt :-).  Wordt morgen vervolgd.
@ Anita Miniatuur, de pop wordt inderdaad gebreid met 4 naalden en soms met 5 naalden, kijk  
      eens op de site van Wieke (klik), daar staan allerlei tips om de pop te breien, ook een foutje uit het
      boek wordt daar verbeterd, gewoon de diverse dingen aanklikken, succes met het bewerken van je
      moeder.


5 opmerkingen:

  1. wat is dat leuk hè, iedere keer zie je het popje groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel voor de tip maar denk niet dat het me lukt om haar over
    te halen
    haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, van die lange dunne benen met grote voeten. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel knap dit!
    Ik ben niet zo'n held met op vier pennen breien.

    Liefs, Juiëtte

    BeantwoordenVerwijderen