zaterdag 23 februari 2013

Het hoofd zit er op


Weer verder breien en toen het tijd voor een bakkie was, de pop even neergelegd en ik vond het wel wat hebben zo'n vierkant hoofd :-)

De neus zit er op en de gaten voor de ogen er in.
Eindelijk de ogen ook goedgekeurd, na 8 pogingen 2 goede ogen gebreid, nu al die draadjes nog afhechten.

Gelukkig, de ogen zitten er in en meteen maar de oren aangebreid.

Ook de mond en de randen boven de ogen geborduurd, kan ik de draadjes daarvan aan de binnenkant goed vasthechten, voor hele kleine meisjes is dat veel veiliger.
En dan is de pop klaar, zij krijgt geen haar a la Arne en Carlos, maar een soort van gebreide pruik/muts, heb al een idee, maar moet nog uitgewerkt worden en dan beginnen aan de kleertjes voor de pop, leuk.....
 Ik heb al een jurkje klaar, maar die is met glitters en de knoopjes die er op zitten zijn ook niet echt geschikt, dus die houd ik zelf.

9 opmerkingen:

  1. Jeetje meid, wat een werk en wat wordt ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er wel de vaart in zo te zien, maar ze is wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian, wat wordt ze leuk!!
    Ik ben blij dat Co haar pop liet zien :) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o,wat superleuk word ze
    als je nog eens op bestelling wilt gaan maken houd ik me aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het knap vinden!
    Wat ben ik benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt de pop leuk!! Het is nog een heel gepeuter en gepriegel als ik dit zo zie.
    Succes en lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk!! Volgens mij is dit nog lastiger breien dan aap Jacobus...........;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ook die gemêleerde wol van het lijfje!! Grtjs, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk, knap ook hoe je dat doorbreit
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen