dinsdag 5 februari 2013

Nog meer boeken

De onderzetter is klaar en dat smaakt naar meer en dan doe ik het wel makkelijker, ik heb stansen in bloemvorm, dus pas ik alles aan en kan het dan gewoon allemaal uitstansen,  :-)
En over de boeken, ik heb deel 9 van Sanne ook allang gevonden en al uit, ligt hier in een grote envelop klaar om naar de volgende liefhebster te gaan. Het boek gaat een rondreis langs m'n vriendinnen maken en aan het eind komt het weer bij mij terug. Ik las in het boek ook over het schriftje van juffrouw Schaap en dat wilde ik ook hebben, ik gegoogeld en gevonden bij de schrijfster.
Ik wilde de link erbij zetten, maar de site wordt vernieuwd, dus er staat niks meer. Ik had het besteld en de factuur zou erbij zitten en ik bofte zo, want precies op m'n verjaardag viel het boekje in de bus, het is een gesigneerde versie, waarin stond dat ik het boekje cadeau kreeg omdat de schrijfster zin had om een cadeautje weg te geven. :-) En het is zo'n leuk boekje, staat een recept van rabarber- en appeltaart in, die me zo lekker lijken, ik heb nog appels liggen, dus die gaat het eerst gebakken worden.
En dan heeft B.ol, waar ik het boek van de Elm Creek Quilts gekocht had de gewoonte om soms een mail te sturen met artikelen die interessant kunnen zijn. Laat er nou nog een boek met patronen voor Quilts van Jennifer Chiaverini zijn.

Tja en dan kan ik niet  anders dan het bestellen, want dat boek wil ik ook. Vanmorgen kreeg ik het binnen en het is weer genieten, alleen al van het kijken.  Behalve dat er de patronen van de kerstquilt uit het gelijknamige boek in staat, is er ook een andere kerstquilt die ik zoooo mooi vind, kijk maar.
Is het geen plaatje en dan kijk je het boek nog eens in, je leest hier en daar wat en aan het einde van het boek kom je er achter dat er nog een boek met patronen is van J. Chiaverini. Ik ga zoeken en bij B.ol is het er alleen nog maar als E-book en dat wil ik niet, want meestal is dat zo beveiligd dat je er niets uit kan printen, denk ik en wat heb je dan aan een patronenboek en zo handig om dat te omzeilen ben ik nou ook weer niet. Weer gegoogeld en dan is het nog verkrijgbaar bij van de Moosdijk, nou ja, meteen weer besteld dus en dat is voorlopig het laatste boek wat ik heb besteld, want de bodem van m'n boekenpotje is goed in zicht, eerst maar weer eens wat bijsparen :-). Ik heb een lot van de staatsloterij, dus misschien vult het potje zich op die manier wat sneller, duimen jullie voor me :-)

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig, jij hebt dat ook. Dat je een mooi boek hebt gezien en domweg niet anders kunt dan het bestellen. Daar is geen kruid tegen gewassen, we kunnen er ècht niets aan doen, het moet gewoon ;-)
    Veel plezier met je boeken. En die kerstquilt die je laat zien, daar zou je zó aan beginnen, prachtig.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die boeken!
    Het feit dat wij straks de zolder moeten gaan inrichten voor onze vele boeken, zegt genoeg!
    Ik hou er van!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hé die boeken? welke heb je besteld?
    Ik heb nog sylvia's bridall sampler. Daar heb ik al een aantal blokken van klaar

    BeantwoordenVerwijderen